Retourneren - iLuce
24384
page-template-default,page,page-id-24384,theme-bridge,bridge-core-3.0.1,woocommerce-no-js,yith-wcbm-theme-bridge,qode-page-transition-enabled,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-title-hidden,paspartu_enabled,paspartu_on_top_fixed,paspartu_on_bottom_fixed,qode_grid_1300,qode-overridden-elementors-fonts,columns-4,qode-theme-ver-28.5,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive,elementor-default,elementor-kit-3,elementor-page elementor-page-24384

Retourneren

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na het verstrijken van de bedenktermijn, zonder opgaaf van reden.
Let op: retourkosten zijn wel voor jouw rekening, deze worden niet door ons vergoed. Je hebt maximaal 14 dagen na aankoop om het retour aan ons te melden. Vanaf dat moment nog maximaal 14 dagen om de bestelling te retourneren.

Retouren worden allen geaccepteerd wanneer het product in ongebruikte staat is. Producten die gebruikssporen hebben en/of beschadigd, gewijzigd of anderszins gewijzigd zijn mogen wij weigeren aan te nemen.

Heb je tijdens een actie een gratis product van ons ontvangen en wil je de bestelling retour sturen, vergeet dan niet om de gehele bestelling retour te sturen, inclusief het gratis ontvangen product.

Indien het gratis product niet retour gezonden is, zullen alsnog deze kosten in rekening worden gebracht.
Volg onderstaande stappen om de retourprocedure zo soepel mogelijk te laten verlopen:
1 Meld uw retour aan via onderstaand retourformulier
2 Doorloop alle stappen.
3 Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor.
4 Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding van herroeping terugstorten.

Retour aanmelden
Afwijkende retourvoorwaarden bij grootverpakkingen
Wanneer u een product wilt retourneren dat in een grootverpakking wordt geleverd, dient u per e-mail contact op te nemen met ons. Wij zorgen er dan voor dat u wordt voorzien van verdere instructies en starten de retourprocedure voor u.
Het product moet in dit geval namelijk rechtstreeks naar de leverancier toe en kan dus niet worden afgegeven op een regulier afhaalpunt.
Ons e-mailadres is: info@rose-mount.nl en wij ontvangen uw e-mail graag onder het kopje: Retour grootverpakking met daarachter het ordernummer. Wij danken u voor uw begrip en medewerking!

Er zijn een aantal producten waarop afwijkende retourvoorwaarden van toepassing zijn.
Het gaat hierbij om:
1. Producten die om redenen van gezondheidsbescherming of hygi├źne niet geschikt zijn om te worden teruggezonden indien de verzegeling na levering is verbroken;
2. Vouchers, cadeaukaarten en andere digitale producten die reeds in gebruik genomen zijn;
3. Audio-, video-opnamen en computerprogrammatuur, waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
4. Levende producten zoals planten. Dit omdat het bederfelijke producten betreft.

Mag het terug?
Je kunt ten alle tijden het product retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:
Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?
Nadat je een melding van herroeping hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 7 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Moet ik betalen voor de retourkosten?
Ja, de retourkosten liggen bij jou als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst.
Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren?
Neem dan gerust contact met ons op: info@vandeheg.nl

Wij streven ernaar om je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Retourformulier

Winkelwagentje
Geen producten in de winkelwagen!
Verder winkelen
0
X