Meest gestelde vragen - iLuce
iLuce biedt een breed scala aan (design) lampen. Keuze uit meer dan 300 artikelen!
vloerlamp, online, kopen, verlichting, hanglamp, tafellamp, lichtbronnen, kappen, lamppoten, poot, armaturen, fitting, gloeilamp,
20051
page-template-default,page,page-id-20051,_masterslider,_ms_version_3.5.1,ajax_updown,page_not_loaded,,qode-title-hidden,hide_top_bar_on_mobile_header,columns-4,qode-theme-ver-16.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive

Meest gestelde vragen

Mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dat?

Onze richtlijn is voor 13:00 besteld op werkdagen, de volgende dag in huis. Nu kan het gebeuren dat er bijvoorbeeld vertraging zit bij de vervoerder. Mocht u bestelling 2 dagen na bestelling nog niet binnen zijn, neem dan gerust contact op via onderstaande formulier of bel op: 0342-413188

Mijn bestelling is verkeerd, beschadigd of kapot geleverd.

Vul dan hier uw gegevens in en onze klantenservice neemt dan zo snel mogelijk contact met u op.

Zitten jullie ook op social media?

Ja, zeker! Ook wij zijn te vinden op social media:

Facebook

Pinterest

Instagram